footboooll (:<3

tjoohoo :)

idag har vi haft fysik prov , gick väl ok hoppas jag , annars gjorde vi inte så mtk mer än att jag och två kompisar satt kvar typ 10 min för att vi kom försent förra veckan :P efter skolan så gick jag på stan med Denize, och sedan med Dorriz och Moss. Jag köpte en kjol på Gina och ett linne på h&m. Käkade först glass en gång med Denize oxh sen med de andra ;) , när alla förutom Moss gått hem så tittade jag och hon på fotbolls skor och jag köpte ett par Adidas predator  eftersom jag är i behov av ett par nya fotbollsskor till cupen i helgen , mina gamla är typ helt pajj:P , men dom är precis perfa, bara litelite förstora men hoppas att fötterna växer mer ;)
JAG LÄNGTAR TILL CUPEN I HELGEN :) SÅ HIMMLA FOTBOLLSSUUGEN JUST NU ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0