slapp dag

hejhallå :)


idag vaknade jag och corne vid 9. Men vi gick inte upp förrän vid typ 11 och åt frukost, det blev priog :) men efter det så har vi inte gjort så mycket mer utan mest bara tagit de lugnt och sett på tv. Vi har också varit ute , vi gjorde inte så mycket utan mest bara satt utanför, det var ganska varmt faktiskt ;) så nu så sitter vi fortfarande på hennes rum och gör inget alls, hennes kompis Nellie är också här och dom sitter och pratar i cornes säng, ja ikväll vet ja inte riktigt vad jag ska göra. Jag vill göra om mitt rum som ser förjävligt ut, jag vet precis hur ja ska ha det,ska kanske ta och börja kasta massa saker eller så kanske jag ska vara en sväng med elina :) eller jag vetinte,
tjollahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0