träning ;)

hejhallå ;)
idag vaknade jag & linda vid typ tolv , fixa frukost & sen så gick vi typ ut en liten stund & gjorde nå , kollade på datorn om de var träning , + lite annat , sen så fastnade vi vid tvn x) ovanligt , spelade nå tv spel & sen vid typ 20 över två så bytte vi om för träningen börja 3 , vi gick ut och hade vattenkrig , i träningskläderna x) väldigt smart , vart inte så blöt för att ja fega , haha . när ja sprang upp på altan så såg ja inte tröskeln till vardagsrummet och såklart ramlar jag in på deras parket golv x) haha , det gjorde lite ont men det skrattade mest , sen kom michaela & vi gick till träningen , det var inte en så värst jobbig träning , det var lite teknik & match i slutet , gick hem m michaela & linda , när ja kom hem så kollade ja lite på tv & sen så duschade jag , satt lite vid datorn och nu har jag nyss bakat hallonkaka :D den är typ klar nu så ska ta ut den ur ugnen .    tjingeling sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0