100 mil, 2 helt olika delar av sverige

 så långt är det mellan mig & mathilda , önskar att det var närmare , saknar dej så sjukt mkt kan jag lova , synd att jag inte ska fira jul i skåne så får väl satsa på att träffas i sommar ist , & det ska bli av ! :D
klart vi träffas inte så ofta men jag känner att jag kan lita på dej & prata med dej om allt , vilket du kan göra med mej oxå såklart. minnena jag har med dig kmr alltid att finnas kvar och jag lovar att det ska blir fler för ingenting kan förstöra vår vänskap hoppas jag! jag kmr alltid att finnas för dig mathilda johansson jag älskar dig ! <3

Kommentarer
Postat av: Mathilda Johansson

Jag älskar diiig Sara !

Du & jag föralltid? <3

2008-12-19 @ 17:43:04
Postat av: Anonym

jag älskar diig mathilda !

sjelvklart att det ska bli föralltid ! <3

2008-12-19 @ 17:44:48
URL: http://saarandrsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0