det är inte lätt att alltid göra rätt , 1 dag kvar

ahej!
dagen började med att jag vaknade vid 12, drygade lite & senare byggde ajg & mamma ihop pepparkakshuset. haha det såg verkligen helt mobbat ut då vi la på glasyren . helt nerkladdat. menmen.
började baka pepperamintskarameller , riktigt goda!
under tiden då jag bakade knäcken , som blev helt sönder bränd spelade min brorsa typ halvhårdrock eller ngt liknanad e, julstämmning eller vaddå?  jag försökte mig på chokladkola nyss istället & den tror jag att jag lyckades med , det får vi se sen. & nu har hela dagen gått , ska alldeles strax ut & åka stjärtlapp med michaela sen in klä granen & städa mitt rum , blir det ngn tid över spenderas den här eller vid tvn :)
imorgon blir det nog inget bloggandet , alldeles för mkt att göra.


 GODJUL ! :D

ciao!     / sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0