elevensval .

a hej !
 
som sagt har det inte varit så mkt bloggande nu på ett tag & det har varit pgaa massaa saker men har inte heller tänkt på det.. aja det ska det ändras på och i veckan har jag faktiskt förutom skolan
 
- spelat futsal match ( 3-0 till alnö , tyvärr men dom var mkt bättre än oss ! )
- tränat ( innebandy)

i veckan har vi haft elevens val , heela veckan, 5 dagar , 1 dag kvar.
fast tyvärr slutar inte vi imorn utan på måndag , då vi får betygen :)

ajaa .. har inte haft så mkt att göra i veckan eftersom vi fick typ välja nästan sist så vi fick mest tråkiga saker.

har haft simning med klassen i måndags & klädsim i onsdags , haha ganska kul ändå :p
 har haft eget arbete , eu moppe grejs , eget arbete &

idag  uteliv på norra berget , fast de var inte så farligt , var ganska myysigt , gick typ en timme runt hela norra sen grilla korv & pinnbröd & fika , spela spel & skratta & sen gå hem .. det har varit min dag än så länge, men ska kanske med agnes till birsta en sväng oxå , ska nog kolla på lite julpyssel grejs som jag kan göra & ge bort .

juust det .. mindre än 1 vecka kvar till jul och jag är nästan klar med alla paket som mina nära ska fåå , myys.  årets julafton ska spenderas i lägenheten med mamma,bror, mats,mormor & janne.

nu ska jag fixa lite , tjingeling !      / sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0