en helt vanlig tisdag

tjaa!

var ett tag sen men har haft en del att gööra
nu äre ju såhär att det snart är jul & det tkr jag är myyys :)
fast dedär med vad jag önskar mej är inte riktigt klart men nästan..
aja .. dagen börjades med handledartid & sen bild , inget speciellt.
på musiken såg vi på massa tecknat , kalle & mussepigg (y)
prov i matte efter det , suck men fick 18/20 :)
hahaha sen efter det ngn gång vart det strömavbrott i hela skolan x)
såå det gick inte så bra att ha så seriösa lektioner var mest annat.
kila hem & sätta mej i soffan för att försöka plugga lite innan fotbollstränignen i hedbergska , vette tusan vrf men denhär gången gick de inte bra så jag vet inte om ja får spela i helgen :( , ni kan ju gissa hur det gick sådär så det blir mera plugg efter att jag duschat & ätit. imorn kör vi på med b-delen , ska klara vg har jag bestämt
i övrigt så tror jag seriöst inte jag orkar bodypumpen imorn & ingen av mina kompisar ska gå .

hejsvejs ! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är bodypump? (:

2008-12-15 @ 15:13:07
Postat av: Anonym

jaru svårt & beskriva men man använder vikter & gör olika övningar (:

2008-12-18 @ 14:37:32
URL: http://saarandrsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0