hej idolåk , hej julfton. GOD JUL :D

ahej!
jag och michaela fick för oss att göra ett idolåk , dvs inviga stjärtlapparna vi fick av kennet i julklapp haha :)
det var fett roligt & blöt blev jag, vi åkte i backen utanför mej och redan efter första åket såg jag ut som en snögubbe , det fanns ett litet hopp oxå & tusan vad michaela skrek när hon kom över det xd haha det var kul. sen satte vi oss vid datorn & kolla på folks bdb sen fick michaela hem vid 9 tiden , då vart det en del att göra. jag klädde granen vid halv 10 sen vart jag tvungen att städa oxå för att det vart nå glitter över halva vardagsrummet , funny.
när det var klart bestämde jag mig för att fixa de sista julklapparna med etiketter & sedan blev det till att göra tomtar i cenit lera , haha gud vad mobbad dom blev ! kmr skämmas för jag ska ge bort dom i julklapp imorn , pinsamt.
klockan närmade sig då 12 & jag duschade, nu sitter jag här igen men ska nog snart sova. ska vara hos pappa vid 12 imorn såå blir nog vid 10 jag ska upp men iaf..

god juuul alla som läser ;D
& hare riktigt bra!



ciao !      / sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0