inte idag , på måndag

a hej !
vaknade imorse vid sjutiden & tänkte yes sista dagen i skolan , men så är det inte. vi slutar på måndag istället , säkert enda skolan på hela jorden, förmodligen.  självklart.

såå idag var det alltså en till dag med elevens val & det var läsning med emma som stod på schemat , dagen gick ovanligt fort , fortare än vad jag trodde eftersom man bara satt som uppslukad av en bok hela tiden, jag läste ngn jag snabbt tog med mig hemifrån. slutade vid 1 & då tog jag bussen med denize & natali hem.
självklart så satte jag mig vid datorn med pepparkakor & björnbärsdryck (y)  kolla runt lite & sen så vid kvarti 3 skulle bror ha datorn så då passade jag på att fortsätta med julpysslet jag började med igår.
köpte nämligen :
- ett kitt som man kan göra 12 tomtebarn från panduro
-
tre leror i svart,rött & vitt från panduro
 
men det var för lite av det man gör tomteluvorna av så jag måste köpa mer ..
ikväll vet jag inte vad som händer det får vi se , just nu sitter jag iaf och gör ingenting & väntar på att elina ska svara på mobilen , som hon inte gör.  till middag blir det tacos , mums !  senare blir det  kanske till att hitta på ngt eller så blir det bara att vara hemma & chilla .. typ se på tv & vara social på telefonen som jag mestadels är haha xd

ha det!    / sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0