juldagen

ahej!
 julafton igår , jag vaknade vid halv 11 , åt litegrann & kilade till pappa vid 12. vi fick marängsviss & sedan öppnade pappa de paket han fick av mej & bror. efter ett tag tog vi med oss påsarna med våra julklappar ut till bilen , fixade med takboxen & åkte till mamma. då fixade jag mej lite sen kom mats , mormor & janne. runt 3 då kalle anka började kollade vi på det , som jag alltid har gjort , som ett måste ungefär. efter det blev det ensam hemma 4 , fast den va inte alls lika bra som dom andra eftersom det var en annan kevin :( aja .. käkade julbord efter det .. tog ett tag som vanligt & vid sju började vi öppna julklapparna, jag var tomtenisse x)
jag vart mkt nöjd över det jag fick :) vart ni det ?
- röda koss portapro hörlurar
-innebandyfodral ( salming)
-röd adidas tröja
-2 likadan adidas fruity rythm så jag ska byta en
 - puma flowing duschcreme
- massa pengar
-ta hål i öronen ( presentkort)
- cristiano ronaldo affisch :)
- hårnålar
- lite smycken
-skiva & bok
 
aja det kanske inte var så mycket men nästan allt jag önskade :)
efter julklappsöppnadet åkte mormor & janne , då gjorde vi inte så mkt. typ pratade & jag provade mina nya KOSS :D
som jag diggar ! spelade kort med mats ett tag , haha vann ibland. vid halvtvå tiden eller ngt gick jag & la mig. fick en bok av mammas kusin - annefranks dagbok som jag började läsa. faktiskt ganska spännande!
nu ska jag ut & fynda på mellandagsrean , ska köpa massa nya kläääder , har typ inga 

dagen började med att jag vaknade kvarti i ett , haha vet inte vrf & då gjorde jag inte så mkt. vi käkade lunch & efter det fick jag för mig att jag skulle ladda ner massa musik till ipoden så då gjorde jag det & en del blev det.
gick till pappa & hämtade brors mobil som han glömt & vidare till citygross.
haha tjock som jag är köpte vi:
chips
ben & jerrys glass
choklad tomte
ahlgrensbilar
 
aja är det jul så är det.  michaela gick för ett tag sen & nu vet jag faktiskt inte vad jag ska hitta på men lyssnar iaf på ipoden med mina nya koss :) men de vart nå jättekonstigt när jag lyssnade på pussycatdolls - when i grow up :(
men nu är det bra .. konstigt :s   

föresten .. jag längtar sjukt mkt till den 3 januari då ibf nord ska på paradiscupen :) tro mej men i år kmr de gå bättre !

hare bra !   ciao!     / sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0