löördag , en ganska bra sådan. längtar

ahej!
som sagt så är det inte ovanligt att jag säger att jag glömt att skriva på ett tag, men så är det! jag glömmer ibaldn & även fast jag har tid känner jag ibland att jag inte orkar men nu så.
gårdagen spenderades hemma &  gjorde mest ingenting förutoma att jag var en sväng på birsta med mamma & sen media markt med bror & mamma. kollade lite på körslaget oxå eftersom min musiklärare är med i en av körerna.
efter det såg jag & mamma ngn film med hugh grant som hon ville se , jag vetinte hure stavas.
lirade lite gh på brors rum utan ljud sen gick jag & la mig runt 3 tiden.
vaknade av mobilen vid 10 i 11 , gick upp 11.
fixade & åt lite sen kom denize, michaela väntade vid busshållplatsen.
på stan kollade vi lite & sedan när dom var & solade checkade jag in ett par jeans på flott, really nice ! ett par ljust tvättade cheap monday som jag gillar , köpte dom & bad dem lägga upp dom, när jag provade dom ikväll märkte jag att dom inte alls var lika fina där nere vid foten :( typ konstiga , aja men de är fortf super utom det..
hittade oxå en cardigan & ska köpa en annan jag hittade på zara imorn.
åkte hem med michaela & vid 7 tiden eller ngt kom linda, vi gick ut & åkte nå madrass aktigt i backen utanför mej , haha hade ganska kul. kilade in & åt , sedan datorn . ända till 12 satt vi här , ojojo känner mej ganska nörd nu xd
hon stack hem vid 12 & sen dess har jag inte gjort så mkt.
smakat ; phish food - ben & jerrys
den var väldigt god med chokladglass, kolasås, choklasfiskar , men dock kändes ingen smak av marsmallow tkr jag..
imorgon blir det stan & birsta med bästavän :) måste köpa lite mer kläder på mellandagsrean, fast det är inte så mkt rea i alla butiker men i många  & bla dendär cardiganen , även ngra linnen troja. byxerna är bra ändå hoppas jag annars fixar de sig på nå sätt förmodligen.

längtaaaaar till den 3 januari :D då ska ju ibf nord på paradiscupen i ö-vik , det ska bli grymt kul tjejer & det blir bättre än förra gången , eller hur?

ciao!   / sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken affär hittade du jeansen ? :D

2009-01-02 @ 16:54:35
Postat av: sara

heyy jo dom hittade jag på flott , som ligger vid torget i stan , vem är du föresten ? :)

2009-01-08 @ 15:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0