näst sista dagen av 08. ett steg närmare 09

ahej!
som sagt , imorgon är det sista dagen på 08 , sedan 09 , nytt  år.
hoppas 09 blir ungefär som detta år , har varti rätt okey tkr jag , inge större märkvärdigheter vad jag vet förutom att jag fick träffa mathilda i sommras , fick en bästavän ( elina ) & första betygen men oxå ett stort pluus till moa cornelia linda michaela denize ibf nord m.m . inledningen på 09 kan inte bli bättre än att åka på cup med ibf nord :)
kunde verkligen  inte sova igår :/ vetinte vrf men jag har ont på väldigt många ställen , vilket jag haft ett tag & då brukar jag få saker för mej & då blir de omöjligt att sova..
gick iaf upp vid halv 10 , fixade lite & sedan åkte jag med mamma till birsta vid 10 , träffade julia & gick med henne :)<3, köpte ett linne på hm, käkade på donken & hade supeeer nice ! :). 12  skulle hon hem & jag åkte hem , fasst först stannade vi & köpte nå grejs på plantagen & lite småsmällare till imorn då jag & linda ska vara vid majbrasan vid vattentornet , i think.
 sen jag kom hem har jag fixat lite mer låtar till ipoden & gått runt & sjungt med låtarna & med mina koss i lägenheten , ingen var ju hemma så tog chansen för jag sjunger uruselt! michaela kom vid 5 tiden eller nått sånt , vi gjorde inte så värst mkt , pratade. halvglodde på tv & satt vid datorn . hon gick vid sju då jag & mamma skulle äta middag. vid 8 tiden såg vi på mamma mia. den var bättre än jag trodde! iaf sen så har jag nog itne gjort så mkt efter det men nu ska jag vara lite social , vi hörs !    ciao    /  sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0