nu är det inte långt kvar.

ahej!
som sagt spenderades gårdagen hos bästa elina i skönsmon , roligt hade vi som vanligt & vi gjorde väl inte så mkt speciellt :) vi somnade vid ett ngn gång & sen vaknade vi vid kvarti i 10 , fixade och käkade lite sedan bar det av mot birsta fast först stannade vi på ngn djuraffär , hennes farmor skulle köpa lite grejs till hennes cockerspaniel valp , den är uuursööt :) väl framme i birsta rusade jag & elina runt på nästan alla affärer på hela birsta kändes det som fast ändå hittade vi inte det vi sökte direkt utan det tog ett tag men jag köpte :

- pumastrumpor till pappa
- nagellack till mamma
- hemligt till elina :)
- tröja till bror

och så käkade vi lunch på donken såklart & vi kikade runt en del & jag hejade på olivia oxå som satt & käkade på köket när vi åkte upp mot monki :) vi åkte hem vid lite efter 4 & då kilade jag hem, lämnade grejerna hemma & kilade iväg mot agnes. mötte denize & sedan mot agnes , när vi kom käkade vi tacos , mums !  michaela kom oxå och efter vi ätit gjorde vi inte så mkt , typ datorn & lite sånt.
såg på bring it on. all or nothing. och sedan hade vi sjukt kul :) var tyvärr tvungen att gå vid 11 :/
men nu ska jag kika runt lite till men sedan blir det till att fixa med de sista tomtarna & julklapparna.

ciao !    / sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0