riktigt glad , snart bär det av.

ahej!
det är nu ca 5 dagar till cupen :D yes!
ska bli grymt kul , haha jag & moa ska ju dela madrass oxå. inte mkt sömn där inte eller aa får väl se´;)
aja .. gårdagen spenderade med bästavän på stan, köpte en cardigan på zhara & en tröja på bikbok.
sedan åkte vi hem till henne & aa vi fastnade vid datorn , hon har ju en sprillans ny nice dator.
haha & vid datorn hände de inte så mkt , drog till coop och köpte godis sen hem & se camp rock. jag är ju inget big fan av musikalfilmer men den va bättre än high school musical även fast jag bara såg en halvtimme sen pallade ja inge mer x).
vi satt kvar där & vid 3 tiden när vi hade öppnat fönstret & elina skulle hämta ngt så kom hennes mamma upp & var lite irriterad över att vi inte sov så då gick vi & la oss. fasst jag kunde inte sova :/ vetinte vrf bruka nt va såå men hade typ nå läskiga känsler eller va man säger :p aja .. vaknade vid 11 tiden, datorn . haha & käkade frukost lite senare. mera dator & käka lunch. mamma hämtade mig vid 3 tiden , hem / onoff/ media markt , bror min köpte nämligen en bärbar dator :)
sen sitta vid datorn , ovanligt som ni märker. träning vid tio i 8 . massa snack efteråt om cupen så var inte hemma förrän 21:40 ungefär. lite tv med mamma, duscha & sitta här & gloo , käka macka & snart ska jag nog sova eftersom ja ska på birsta imorn vid 10 , haha kmr verkligen inte orka om. jag ahr lagt mig aaaasent hela veckan , men ikväll fåre bli tidigare.
fast inte än ...       

 ciao !   / sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0