torsdag , pluggapluggaplugga!

ahej!
ett tag sen nurå , har glömt & aa bara helt enkelt inte orkat vissa dagar .. men nu så :)
veckan har väl vare okej med skolan/ prov i engelska , gick väl okej & sen träningar som vanligt.
igår vare bodypump på morgen , börjar bli riktigt less på de! fast aa
sen fick vi reda på spanska provet , blev rätt missnöjd över alla små slarvfel så ja endast fick vg- .. menmen hoppas ändå att det blir ett vg i betyg.

dagenss: leggins, tröja ( usa) kofta( gina)

 svenska första timmen .. nå diskussions grejs, sen vare kemi , haha riktigt kul med labba! :)
skulle prova 9 olika livsmedel om de var sura,basiska,neutrala
idrott , beep testet , jag är så less på mej själv , fick nå håll grejs såre gjorde jätte ont ;o
så var tvungen att sluta vid level 9, aja för er som inte vet jag beep test är så är det ett slags konditionstest där man springer fram & tillbaka mellan två koner på 20 meters avstånd , + att det är på tid oxå
lucnh & sen spanska , rita en egen spansk karta , hann nästan färdigt

nu har jag sutte här ett tag & om tjugo minuter ... ska jag plugga so!
har prov om industriella revolutionen imorn , & kan ju inte värst mkt .. like always
menmen .. ska väl plugga mesta delen av kvällen antaligen,
finns på mobilen!      / sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0