tjenare det var ett tag sedan

hallådär ;D
nu var det ett tag sedan jag skrev något men det har bara blivit så att jag glömt bort det totalt men nu så ska jag börja igen tänkte jag ;) den här veckan kmr det inte vara en endaste liten vanlig lektion i skolan, hur sköönt som helst :D. Det ska bara vara "elevens val" asså saker man valt själv. Igår gjorde jag armbanf & halsband och idag var det keramik som gällde. Vi gjorde gubbar utav lera och sen gjorde jag två skålar en skylt och en mugg;) riktigt fräsiga grejer detdär. Efter skolan drog jag ner på stan med michaela och denize, men denize gick direkt så det blev bara jag och michaela, vi gjorde allt möjligt, tittade på kläder mest ohc hon köpte ett linne på h&m och jag ett par shorts ;) vi var inte där så länge , kanske till lite efter 3 och sen tog vi bussen hem, jag åkte till mamma och var där en stund innan jag skulle till pappa. Direkt när jag kom hit så satte jag mig såklart vid datorn, det bara blev så som vanligt och sen dess har ja suttit här :P jag vet att jag är ganska dålig på att hitta på saker men sen ska jag troligen försöka ta mig ut och antingen spela lite fotboll eller hoppa studsmatta med mig själv innan andraavenyn börjar, det har ju bara blivit allt konstigare där alltså, det händer ju saker hela tiden och man bara måste fortsätta att titta för att se vad som händer.

kramar sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0