torsdag

hej igen :)
idag är det torsdag och HEFFNERSKLUBBANS BK match mot SÖRÅKER. Jag hoppas såklart att vi vinner =) HEJJA PÅ OSS :D på skolan idag så var det "elevens val" som det nu varit hela veckan. Jag hade jobba ifatt med linda och denize men vi hade inte så mkt att jobba ifatt med mer än rapporten om hur ett flygplan kan flyga ( teknik) och resten gick åt till att skratta & köra hänga gubbe xD tyvärr har vi samma sak imorn och kmr då säkert inte heller ha något att göra mer än att bara sitta där på en stol. Fast det var ju roligt också , slapp ju göra något.
Men när jag kom hem från skolan så har jag inte gjort så mkt. Tog en glass och gick ut till studsmattan. Jag försökte mig på en fejk bakåt volt men efter ett tag slog ja i benet i näsan xD hahahah det gjorde ganska ont och sedan gick jag in. Brorsan kopplade i xboxen och jag lirade lite guitar hero 3. Men nu sitter jag här och har inte en anning om vad ja ska hitta på nu. Jag blir hämtad halv 6 av min kompis och då åker vi till Söråker där matchen ska spelas :P.

Hej så länge <3! sara

Kommentarer
Postat av: Empem

Hejsan! Allt bra? :)

2008-05-22 @ 15:01:33
URL: http://www.metrobloggen.se/empem
Postat av: Empem

Hejsan! Allt bra? :)

2008-05-22 @ 15:03:09
URL: http://www.metrobloggen.se/empem

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0