domingo

hey !
för er som inte vet så betyder domingo söndag på spanska & det fick därmed bli så , idag så har det inte hänt så mkt , det har varit lite slapp dag idag , skönt , michaela har varit här ett tag & då snackade vi mest och sånt :)
igår var jag med michaela som vanligt , vi var ute & höll på frysa ihjäl kan ja säga . det var sjukt kallt !
när jag kom hem tog jag med mig godis & gick ner till tvn för att titta på - fotboll :D

manchester united - hull city 4-3 , bästa cristiano ronaldo stod för två mål :)<3
stoke - arsenal  2-1
chelsea - sunderland 5-0 , frank lampard gjorde 1 mål
Everton - Fullham 1-0 , louis saha :)
tottenham - liverpool 2-1 , dirk kuyt :)

efter det så följde jag med michaela på citygross & när jag kom hem blev det tila tequila på datorn med bror & hans kompis , haha ända till klockan 1 satt vi där & nörda xd kul liv .
klockan 6 är det fotbolls träning i nacksta :) funfun , ska bli skönt att få springa av sig lite .
tjingeling ! / sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0