fett less men endå glad.

a hej !
spanska prov igår ,  gick bra tkr jag . svarade på allt förutom ett endaste ord . fatta vad irriterande !
igår när jag var på stan med bästavän såå tappade jag bort / ngn tog min plånbok :/
aja .. hade ju kortet & så men de är spärrat nu så de är lugnt hoppas jag.
när jag kom hem blev det full fokus på so pluggandet , satt nonstop i typ 2 timmar lr nå & mitt i allt ringde min farmor .
sen lägga sej & läsa på mer & smsa.

imorse började dagen med so provet , tyvärr . men de gick bra hoppas jag även fast man var tvungen att stressa till tusen . verkligen inte säker på allt ja skrev menmen .. sedan var det hål i två timmar
svenska i datasalen då man skrev klart om deckarförfattaren.
efter lunch vare engelska & idrott & sista lektionen var matte . haha fick göra ngn diagnos på algebra.
sen så hem & ikväll ska jag till bästa moa på alnö såå de är bara att smsa i massoor :)

imorn gäller det , imorn . match mot fränsta i njurunda , kom igen nu tjejer vi ska ta dom ! att vi ska göra :)
sen så åker jag till ngn stans typ 15 mil härifrån xd aja .. typ gammelmormor fyller 90 år (y)
har med mobilen såå bara att smsa tkr jag .. sen hem & tråkaa i think

at söndag är det futsal match mot sdff i nacksta . haha jag är säämst xd uscha kmr skämma ut mej
kom igen nu tjejer !
                                                   /  sara

Kommentarer
Postat av: elina

synd att du tappa plånboken ;'(



lycka till på matchena :) <3

2008-11-21 @ 16:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0