friday ,

tjoho :) hur äre det med er ? själv mår jag ganska bra eftersom det är fredag &alltså fridag , hah 2 dagar utan skola , sköönt . men aja 
idag börjades dagen med so , fortsättning på historian . jag & agnes sa jobba med marco polo & gö nå redovisning , drygt ! sen så ungefär 2 timmars hål , härligt :) jaa jag & mina vänner gjorde de vanliga , spela kort xd men det är faktiskt roligt. svenskan förstörd dagen för mej , fick ju reda på deckarna & min var säääämst  fick G! fast fick några fina kommentarer oxå :) asså det är helt sjukt hur dålig jag är på svenska :o seriöst ?! jag är nästan bättre på spanska , haha , tragiskt , menmen . till nästa uppgift ska jag iaf försöka gå vg ,
lunch , det var nå bröd med kebab ;p
engelska & idrott , väntade med tjejerna på agnes pappa , när jag kom hem har jagbara suttit vid datorn & kollat tvn
ska nog hitta på något ikväll med tjejerna :D kulkul.
men nu ska jag göra något annat , smsa / slå en pling vettja !
tjingeling! / sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0