hej söndag

a hej !
imorse vaknade jag vid halv ett av att michaela ringde & frågad eom jag ville följa med på stan .
jag satte mig vid tvn & sedan käkade jag lite innan jag klädde på mej & ringde michaela .
vi letade parfymer & jag hittade ngra jag gillade
- adidas frutiy rythm ?
- mexx morgan   .... paradise 

michaela köpte paris hiltons cancan
sedan så tog vi bussen hem & efter en stund kom michaela till mig.
vi satt vid datorn & kollade folks bdb & tvn
käkade kycklingrulle & mer teve , mer smsande & mer dator
nu tror jag att jag ska göra lite so eftersom jag och agnes ska göra dendär redovisningen om marco polo på tisdag
aja .. finns på telefonen !

tjingeling ! / sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0