less , pluggat hela dagen !

a hej!
igår var det som sagt match , vi spelade lika mot matfors. vilket jag tycker var ganska bra
det var jag & josefine westerlund som stog för målen & hela laget tkr jag spelade bra .

sen så åkte jag & pappa till min låtsas mamma & senare hem & duschaaa.

vid 3 elr något så åkte jag till lindaaa :) vi spelade tv spel & kollade dator , like always !
myys , sen så kom agnes & vi käkade mat sen mera , ganska mysigt faktiskt att sitta där i hennes soffa & käka chips med lite cola & spela tv spel . vart ingen tidig kväll utan vid 4 tiden så vart det sova , fast jag & agnes snackade lite till först. vaknade vid elva av alarmet på min mobil , fast vi gick inte upp förrän lite efter tolv & då kom hennes snälla mamma ner med en stor bricka med massa olika frukost , service eller vad ?
aja .. sen så lite mer göra ingenting & sen åkte agnes hem , käkade lunch & sedan åkte jag hem.

dagen har varit allmänt trött & har bara pluggat hela tiden sen jag kom hem från linda även jag inte fått så mkt gjort på lite mer än 4 timmar då menmen , vad kan man annars göra en söndag då man sitter i myskläder & är halvt sjuk & inte får träna .. usch , menar verkligen att jag har haft måttligt tråkigt så nu ska jag vara lite social sen lägga mej &  smsa / läsa / sova .
 
godnatt mina vänner !  / sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0