lördag

hey :)
om jag inte minns fel så är det idag det kmr barn & knackar på dörren - bus lr godis ? aja jag har faktiskt inte koll på det längre var längesen jag gjorde nått sånt ,
jag vaknde imorse av att min mobil spelade - pink. so what . vid elvatiden men då hade jag inte lust att gå upp så det blev kvart i ist då pappa ropade att frukosten var klar , sen dess har jag inte gjort så mkt faktiskt mest suttit här & inte gjort ngnting men jag hoppas att det händer nått roligt ikvl , tråkigt att bara vara hemma tkr jag.
det är 0 gradigt , lite snö & sol , bättre november väder får man faktiskt leta efter , så idag tror jag att jag ska hitta på något med michaela igen men jag vet inte säkert . smsa / slå en pling om du har mitt nr ;) 
hare bra !  


Kommentarer
Postat av: amanndaa

haha, det var igår xd

2008-11-01 @ 13:54:29
URL: http://amanndan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0