måndag ,

a hej !
när jag vaknade imorse kände jag fortfarande av dendär lilla förkylningen jag har haft , menmen.
skoldagen var väl okej , tkr jag förutom att den är såå lång .
kilade hem från skolan & direkt nästan till plugg , so / spanska & engelska men det har inte blivit så mkt ännu men snart så . eftersom jag inte ska på träningen så ska jag börja med so & spanska nu senare engelska

det går inte en dag utan att jag tänker på mathilda där nere i det lite varmare skåne , tänk va , som en helt annan världsdel . hoppas hon vill komma hit upp till norrland . ska träffa henne i sommar hoppas jag :)
saknar henne sjukt mkt iaf ! <3

men nu måste jag nog återgå till att göra klart det jag skulle sen ta mig ngt att dricka & börja med detdär tråkiga som tar så lång tid . hare bra mina vänner ! / sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0