mmmmåndag , riktigt segt

a hej ! någon mer än jag som tkr måndagar är sega? aja förutom att världens bästa ibf nord har träning så tkr jag de .
vaknade vid vanlig tid och fick skjuts till skolan vid 8 . började 08.15
var engelska första lektionen , lite smålätt sådär för vi har uppgifter man ska göra för varje lektion.
svenska , fixa klart med deckarförfattaren . ska skicka min till min lärare ikväll.
sen so , började med industriella revoultionen ..
 efter det vare lunch .. skönt !
spanska , då vi gjorde en till provdel & i slutet fick vi reda på förra provet , jag kan erkänna att jag är väldans nöjd ! fick nämlingen 157/161 ! :)
dagen slutade med idrott , lite smådryga innebandyövningar men det är ju lungt mkt bättre än massa annat tjafs.
kila hem med jennifer , nu är jag hos mamma & om ca en timme är det träning , jag längtar ! i love it
snart är svenskan klar , yes ! men nu ska jag kila & fixa lite .

hare bra!    / sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0