noo , jag vill inte bli sjuuk !

uschusch , mår verkligen inte bra just nu , känner mej trött & har ont inuti halsen på vänster sida plus att jag är hur snuuuuviiig som helst ! bläää ! & jag som måste spela imorn , anyyway ska nog dit endå & prova , går det inte så går det inte. bättre så än inte alls!
dagen min började väl okej som alla andra men sköönt med fredag annars hade jag seriöst inte pallat med dethär .
värsta pluggisen jag är nurå , haha har tagit hem typ alla mappar förutom 2 , har ju 3 prov till veckan sååå det är bara att plugga i helgen ;b men mer ska hinnas med ofc ;>
åh gaah jag är really irriterad om jag blir sjuk , jag hatar att vara sjuk , hatar att vara hemma & inte veta vad man ska göra , må så dåligt så man bara vill sova fast man inte kan . usch för det !
kvällen var helt okej med michaela moss som sällskap , har ju alltid roligt u kno :)
haha mkt skratt må jag säga , men nu ska jag gå en stund från datorn & hitta på ngt annat så var gärna lite social på telefonen tkr ja (; 

tjingeling mina vänner & hoppas ni mår bra ! / sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0