one day left , veckan går fort

 a hej ! nu har jag kommit hem från linda för en stund sedan , blev mest dator & dendär televisionen
dagen har varit hyffsat med många olika ämnen & idrott , fast det var jobbigt , lr jobbigt & jobbigt , det var ganska tråkigt på ett sätt men endå kul . aja komplicerat :p fast jag känner att jag börjar bli sjuk , liksom trött & aa ..
yes , imorgon är det äntligen fredag , 2 dagar utan skolan , två dagar då man kan göra lite som man vill. förutom att bästa ibf nord har match såå är det inte så mkt inplanerat förutom att kanske vara med nå kompisar & träna på söndaag.
nu ska jag ta fram so boken & göra läxan tills imorgon & börja plugga till de 3 proven vi har nästa vecka , usch !
det är ; so , spanska & engelska .  men nu ska jag ta med mig ngt att dricka & sätta mig & bara pluggaplugga innan jag ska gå & lägga mig . godnatt mina vänner ! / sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0