one won , one lose

a hej !
tidig tidig morgon imorse , vilket jag inte gillar ! ingen morgon människa jag.
iaf så kom michaela & hennes pappa vid kvarti nio & då bar det iväg mot njurunda för att spela futsal .
 vi vann :) men jag spelade uselt ! får väl inte klaga det var första matchen :p
sen gick jag & michala på ica , där fanns de inte sallad man kunde köpa :o så vi gick runt där i 100 år & tillslut blev de nå grejs . tillbaka i simhallen , nu var klockan sisådär halv tolv , suck bara 2 timmar kvar till innebandy samlingen
haha vi gjorde inte så mkt alls , michaela halvsov på en bänk & jag satt bara där , tittade på alla som gick förbi & väckte michaela ungefär var 10 minut , hah .  när alla nästan kommit var det samling , upp på plan värma upp
& matchstart . det började bra och lika efter första perioden , vi  var det bättre laget ! :)
dom hade dendär 14 som bara stod & fiska , fegt .
sen gjorde dom 2 mål tror jag det va , i sista hämtade vi upp till 4-4 som vi inte klarade av att hålla så matchen slutade 5-4 tll haga :/
josefin lönnkvist 2 ( jag , ett assist )  michaela moss 1 josefine westerlund 1
mkt bra spelat tjejer !
stannade på godis bazar påvägen hem .
när jag kom hem blev det  datorn & tvn / duscha /datorn / käka / michaela / ute / hos agnes med tjejerna en stund.
denize & agnes körde kronan medans jag & michaela tittade på.
nu ska jag nörda lite till sen sova , lr aa smsa lite först om ngn är vaken

godnatt ! :} / sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0