tengo que estudiar pronto ,

a hej !
för er som inte kan spanska så betyder det ; jag måste plugga snart . & det är faktiskt sant , jag kan erkänna att jag börjar bli riktigt less på allt pluggande hit & dit , varenda dag den här veckan har jag pluggat & inte gjort ngt annat även fast ja inte kmr ihåg de jag läst på , spanska & so snart , tur iallafall att engelskan gick bra igår då :]
menmen .. btw , dagen börjades med idrottsval , bodypump på jocks . hyffsat jobbigt äre !
sen biologi , fasst gjorde inte så mkt , ingen so heller för de va ngnting i klassrummet där ;s
2 timmars hål.. käka sen citygross , köpte godis xd
spanska & fysik fick avsluta dagen . & för att vi är så snälla ska vi få grupp prov på tisdag , jättekul :p
hem & hade glömt nyckeln haha .. men bror kom & nu måste jag snart börja plugga som inte är så jättekul så det är fritt fram att smsa :)

tjingeling mina vänner ! / sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0