this is life

heyy! som ni märker har jag fastnat lite för låten this is life - amy macdonald , den är faktiskt bra !
igår var jag med denize & michaela på stan , vi hade riktigt kul , sen kilade jag & michaela vidare till birsta city för att leta skor , men jag hittade ingenting som vanligt , jag blir less ! aja. sen så åka hem & käka , michaela kom väl vid sisådär 5 tiden & sen kom denize oxå , vi satt lite vid datorn & sen kilade vi ner till city gross för att köpa hårfärg till michaela & jag köpte en dricka , när vi kom hem var det dags , michaela skulle bli blondare! vi hade riktigt kul medans & denize passade på att göra nå slingor i mitt hår , men jag tror inte de blev nått men michaelas vart superfint! denize var tvungen att gå hem så jag & michaela såg lite mer på tv & dator innan hon oxå vad tvungen att gå hem, klockan var 22 & jag skulle vara ensam hemma ytterliggare några timmar , det var mörkt & haha som vanligt när jag är hemma så tände jag typ alla lampor i hela huset för att det skulel kännas mysigare , jag kilade ner till tvn för att olivia sa att de var - hål i väggen , det är kul ! sen så var de nå konstigt program på nån kanal ;p dags för datorn igen och sedan tvn & såklart var jag social på telefonen , hah som vanligt , pappa kom hem vid 1 , jag blev skiträdd när jag hörde att det gick någon utanför dörren ända tills jag hörde att han låste upp dörren , vi såg en stund på ngn konstig film på 4film, sen så gick jag & la mig , fast somnade inte förrän vid typ 3 tiden som vanligt .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0