tisdag

a hej !
vaknade imorse vid 7 tiden som vanligt , fixade & åkte till skolan vid 8
dagen började med h-tid , efter det bild då vi fick fortsätta att måla .
musik då vi spelade mest gittarr . dagen rann iväg & efter lunch var det dags för fysik & engelska , men blev inte värst mkt gjort för det hände en sak då :/ aja .. hoppas du mår bättre nu ! so fick avsluta dagen , & idag var det ju så att vi skulle redovisa om en upptäcksresande  , jag & agnes om marco polo . men vi ska göra imorron istället .
jag gick hem med jennifer & michaela , nu var det endast lite mer än 1 timme kvar till utvecklingssamtalet . jag hade tur & det gick bra , fick ganska bra kommentarer från lärarna tkr jag faktiskt (:
nu så har jag precis ätit .. ska följa med pappa & handla sedan full fokusering på lite pluggande innan lite tv & sovaa .

ha det bra mina vänner ! tjingeling / sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0