tisdag , tuesday, martes

ahej !
vid halv 8 imorse kom de nå gubbar som skulle byta våra fönster , men jag var typ klar då så de va inge med de.
fick skjuts av mamma till skolan & vi började 08.10 as usual.
bild & musik vare första och det var faktiskt helt okej, resten av alla lektioner orkar jag itne rabbla upp mer än att det var en mkt trevlig so lektion då vi fick dra hem & jobba ist , typ läsa 4 sidor & göra 9 uppgifter , fick sluta typ en halvtimme tidigare också. tog bussen hem och då blev det dags för att baka kladdkaka :) vart så grymt sugen på de idag så det fick bli såå..

aja .. ingen annan som tkr de är lite småmysigt att det är snö & sånt ?
i like it ! & idag har jag haft riktigt kul med tjejerna på skolan iaf ;d

men nu måste jag pysa iväg & göra so;n och äta lite av min goda kladdkaka innan det är dags för fotbollsträning at hedbergska vid 6 tiden.

tjarå !     / sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0