today or tomorrow ?

a hej !
i like this , jag längtar ! bara en timme kvar till innebandyträningen , en ! jag har sån överskottsenergi som ska bort , hah.
juste , imorgon gäller det , har utvecklingssamtal . hoppas hoppas det går bra !

aja .. dagen började som alla andra måndagar hittils det här året , med engelska , där det inte händer så värst mkt.
svenska då vi fick en uppgift om att göra en redovisning skriftligt & muntligt om en deckarförfattare , jippi .
på son var det lite bättre , vi fick reda på våra religions betyg & gissa vad jag fick ? jo , VG :D jag är jättenöjd !
det var ingen god lunch idag kan jag erkänna ;p bätrre finns det.
dagen flöt på & till slut var det bara en lektion kvar , idrotten.
nå styrkegrejs som vanligt , jag & linda hade riktigt kul måste jag säga.
buss hem med tjejerna , som vanligt när jag är hos mamma.
när jag klev in genom dörren tog jag fram min kycklingrulle som blev över från igår & satte mig vid datorn , like always . sedan blev det packa packa packa , skulle nämligen till pappa.
mormor kom & sedan åkte vi , & nu är jag här . de senaste timmen eller snarare timmarna har gått åt att göra ingenting , en sväng plugg , men inget gjort & sedan tillägnat den här dumburken lite tid så nu blir det till att försöka med pluggandet igen innan det är dags för träning .

hare bra mina vänner , tjingeling ! / sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0