yes , i'm glad

a hej ! :)
igår var jag som sagt hos moa :)<3  vi var med några sen vid halv tolv gick vi hem & typ såg på film , tjocka godis sen sova. vaknade vid 08.15 då hennes mamma var nere i köket . fast vi skulle gå upp kvart över 10 så var lite trött dårå..
aja ..  vi satte såklart på teven & bara slappa . sen käka frukost & fixa . vid typ 10 över 11 kom henke & hämta oss . var samling halv i njurunda så vi kom lite försent , menmen

halv ett var det matchstart . fränsta vs nord 
vilka vann troru? - joo vi :)
6-3 , josefine l gjorde ett mål , linn hellden 2 mål , josefine westerlund 1 mål , jag 1 mål , & linda 1 mål ?
aja .. bra spelat iaf ! :D

sen såå var ju moster & titta på & vi åkte till mormor . snabbduscha & fixa sen åka till ngt ställe där vi skulle käka , haha fetaste bushen kan jag lova . när vi väl kom fram vare typ dags att äta . 3 rätters .. nå grejs & så
ganska drygt kan ja säga . alla satt & snacka medans jag satt där som ett pucko , lr aa snackade ju lite också
sen mer snack & vid 8 tiden åkte vi hem , kom hem vid lite efter 10 & sen dess har jag bara nördat litegrann & kmr nog fortsätta en stund till innan jag ska sova , ska ju upp 10 ungefär imorn oxå eftersom det är samling at nacksta 11.

gooodnatt !    / sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0