bodaborg (:

ja hej!
igår så var jag med agnes denize michaela cornelia & elin på patrik 1.5 på bio , den var bra ju (: sen så drog elin & cornelia hem & vi andra gick till texas & tjocka pizza ;> gott vare! satt där i typ en timme sen så tog vi bussen hem & då gick jag hem & tyyp titta lite på tv & svulla popcorn xd aha , sen så lite dator & sooovaa , vaknade vid  " halv tolv" då lisa ringde fast då avr jag redan vaken & letade min telefon som låg under sängen xd då var ju klockan egentligen halv 11 eftersom de är vintertid nu , suck !  sen så frågade hon om jag ville följa med på bodaborg & såklart ville jag de så kilade upp till henne vid 11, när vi kom fram så behövde jag inte betala , hah shysst av hennes föräldrar tkr jag! sen så gick det rätt bra faktiskt :) vi klarade 13 banor . har jag aldrig gjort förut , sen så vid 5 tiden så började vi bege oss hemåt, var väl hemma vid lite lite efter halv 6 tror jag & sen dess har jag bara nördat dator 8-|  , får väl se vad som händer ikvl :)
pussshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0