dagar i livet

den här dagen har börjat riktigt bra & hoppas den slutar så , men det gör den ju ofc för att jag ska ju vara med bästavän :)
igår så kom elina vid 1 lr nå till mej sen så gjorde vi massa , dagen seeegade på & på kvällen följde hon med på min innebandyträning & mina härliga tränare frågade elina om hon ville stå & visst gjorde hon de & inte var hon värst dålig heller , jag lovar att hon är grymt mkt bättre än mej ! haha pinsamt dålig är jag alltså!
aja .. sen tog vi bussen & sprang till ica för att köpa godis & ALLT GODIS VAR SLUT :| ååh , tragiskt . vi gick till statiol ist , fett dyrt juu :o aja .. funkade iaf , när vi kom hem till elina duschade jag lite snabbt sen spela vi guitar hero , som jag inte gjort på 1000 år xd sen vart det en sväng buzz till typ 3 på natten & då fixade vi & gick & la oss , vi snackade en bra stund sen så somnade vi vid halv fyra . imorse vaknade vi vid 10 ngnting ? sen så vart elina hets på sin syster ,  vi käkade & lite sånt , fixa och drog till stan lite senare då vi gick till pappas jobb & lämna väskan sen drog vi till dooonken x) känner mej värsta tjock , uusch , har bara ätit dåligt hela helgen , jag kände det på träningen igår orkar ingenting längre :/ måste sluta äta massa skit nu ! blää , inget mer sånt nu ! aja .. vi kickade runt lite grann & jag är grymt glad att cheap monday har börjat säljas i sundsvall :)! elina köpte ett par & jag vet inte om ja ska köpa ett par , vi får se , sen så shoppade hon ett par tygskor , haha hon har typ 1000 st nu tror ja , eller nästan iallafall , själv har jag ett par , sen så vid 4 gick jag mot navet & missade precis bussen , träffade maija snackade lite och jag klev av bussen & traskade hem. nu sitter jag här och har tråkigt , vetinte vad jag ska göra , elina kommer vid niotiden , vad ska ja göra tills dess ? :| kmr bli uttråkad ! när hon kmr ska vi kolla i SKOLKATALOGEN :D haha grymt kul att se hur alla blev , aja , det kmr bli vårat nöje ikväll antar jag.
men nu ska jag kila & äta ,    pusshej , hare bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0