fan,

idag vaknade jag vid typ 7 lr nått sen så vid typ kvart i kom michaela & vi tog bussen till skolan , typ började med h-tid, sen svenska , gjorde inte så mkt :p sen så biologi & labba , det var ganska kul iaf :) sen så vare ju idrott, det var orientering och aa då blev de lite si & så med det så idag har ju varit lite fram & tillbaka  , & aa det finns två st som är orsaken till det... aja , åkte bussen hem & sen så satte jag mig vid tvn & glodde mtv, tyävrr fick jag inte träna idag för mamma , gaaah ! :/ uusch va tråkigt ! menmen , pluggaaa istället typ hela kvällen ;o kulkul .. så snart ska jag börja emd svenska bokresensionen , det är drygt ! sen så matte , både läxa & prov imorn , men nu orkar jag inte skriva mera,
pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0