ffredag!

tjenare , aja nu äre ju såhär att jag inte kunnat skrive på ngra dagar & de är fatt de blev nå fel på datorn , ngt som gick sönder ;p så nu är jag inne på pappas , menmen de går lika bra.
idag har det varit en fredag som vanligt , började , so & svenska ? aja .. vetinte men ngt sånt iaf , sen vare lunch & engelska , idrott fick sluta dagen , glömde byxor xd så jag & agnes gick promenad , "runt" sjukhuset , hah vi gick till ica ist & agnes köpte lite grejs & sen så gick vi en bit & tillbaka till skolan, slutade vid 2 , stod & snacka med agnes , carro & cissi ett tag sen gick jag och agnes till bussen , som aldrig kom ;o haha aja , vi skulle till stan , hittade inget som vanligt :/ menmen , blir irri på att adidasbyxorna aldrig kmr i min strl ;o snart måste dom de ju ! sen så kom agnes pappa vid 6 tiden & då åkte vi hem , datorn & käka sen ut med michaela ngn gång , sen kom agnes oxå , hade grymt kul (y) haha aa iaf , imorn är det INNEBANDYMATCH <333 i härnösand :p drygt ! men aja , måste VINNA över dom ju !


IBFNORD vs. IBC HÄRNÖSAND , i härnösand

kom igen nu tjejer ! <3

ska sova snart ska upp ganska tidigt :/ aja , pusshej & godanatten (y)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0