fredag

hejhopp! nu är jag glad :) för att nu är det en veckas lov , shit va skönt ingen skola , ingen speciell tid att gå upp , bara göra de man känner för , skööönt :)

idag så började dagen med so, gjorde inte så mkt , sen så två timmar hål då jag , denize & agnes drog till citygross & tjockade lite xd haha men gott vare iaf (;  sen så svenskan & då skulle ajg agnes & frida göra so redovisningen & då glömde jag boekn & fick göra utan men jag tror inte de gick så bra xd hah men hoppas jag fick g iaf . sen så lunch & engelska , typ mest snackade & sånt , på idrotten var det nå typ konditionsgrejs , drygt! efter de hade alla tjejer matteprov , jag tror de gick bra , lr hoppas ! fick iaf 20/22 på a-delen :) & det var bara ett slarvfel så jag hoppas klara av vg . sen så sökte jag vår svenska lärare för att få tillbaka spanska skrivhäftet så jag kunde träna till redovisningen men hitta henne inte & bussen hade nyss gått så jag gick hem ist , nu så sitter jag här & vet faktiskt inte vad jag ska göra :p haha , men nått blire väl & ikvl så hittar jag nog på ngt förmodligen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0