godnatt

hejsvejs!
helt vanlig tisdag idag , förutom engelska & matteprov , hah engelskan gick typ sämst för alla :p även kunde typ inge ju ;o aja .. skitsamma! sen så vare so & vi gjorde inte så mkt alls killarna skulel ha redovisning & vi har haft fast jag vill göra im mitt , sen så efter skolan drog jag denize & agnes till stan , typ donken & lite sånt ^^ sen så kika lite mer & jag köpte en svart t-shirt från h&m för 100 & agnes jeansleggins,leggins & ett par skor (: hemma vid 7 , typ kolla i källaren efter ett par skor som ajg torr mamma maybe ahr slängt /: suck.. sen lite dator , andraavenyn , göra lite svenska & lite so , nu ska jag läsa på so;n maybe nått läxförhör imorn :p vene.. godanatten! (y):D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0