plugg

tjena :) , åh nu är jag less på denhär datorn :p skrev nyss ett inlägg men datorn fick hets och de publicerades inte..
aja .. igår så vaknade jag runt 9 eftersom vi skulle åka till härnösand för att spela match.
Väl där så gick vi en promenad som vanligt. sen så in & byta om. värma upp & peppa. vi måste ta härnösand!
matchen startade. härnösand tog ledningen med 1-0 men senare så kvitterade michaela till 1-1 , andra perioden tog gjorde jag 2-1 och linda gjorde 3-1. tredje perioden gjorde astrid 4-1 , josefine 5-1 och jag 6-1 , matchen slutade till slut 6-4 till oss. moa var jätteduktig i mål , hennes första riktiga match , bra spelat tjejer!
påven hem stannade vi på donken i härnösand, haha det var skitkul asså xd
sen när jag kom hem så duschade jag , satt vid datron & började med den dryga so uppgiften , som jag snart är klar med :) lr aa , nästan så iaf :p ska fortsätta när jag pluggat lite matte
vid 6 tiden åkte jag till cornelia i timrå, vi såg på tv och sånt. snackade & tjocka chips, dip & godis xd
vi var grymt trötta så vid 12 tiden lr nå somna hon och ja strax efter.
vaknade vid halv 10 & då satte vi på tvn , sen så vid 11 gick vi ut till vardagsrummet . såg på tila tequila & sånt , aja sen vid ett lr nå kom pappa :/ när jag kom hem blev de datorn och sånt & har gjort en hel del på son men är inte klar än , usch vad det är tråkigt ! men nu så måste ja plugga matte ! sen ska ja fortsätta med son, hare bra ! pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0