söndaaag

heyy, jaja nu äre såhär att jag har ju inte skrivit på några dagar xd aja .. har helt enkelt bara glömt , jaja , igår så var jag på avlsutning med bästa heffners på nöjeshallen :) kan inte bli bättre! sen dryyyg feest ;p aja jag & linda hade iaf kul (;
vaknade hos linda imorse vid sisådär 12 tiden , klev upp vid ett & käkade lite sen så vid 3 kom mamma och hämtade mej & då vare bara att åka hem & plugga engelska , som jag inte kmr ihåg ett skit av , fyy ! aja men sen så vid lite före 7 kom linda & hämtade mig & vi åkte till matchen , som slutade 3-2 till skönsmon :/ aja men bra spelat tjejer nästa gång så äre våran tur ! sen så hem & käka kycklingggrulle ;) & duuuscha , nu ska jag bara kolla lite på engelskan & förhoppningsvis har vi inget so redovisning om kyrkorna imorn för då är jag körd ;oooo aja.. får väl läsa på imorron bitti fatt glömde mappen på skolan xd
men nu måste jag läsa engelskan & lite sånt.    godaaanatten (y) / saara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0