torsdag

hejhopp ! :)
idag vaknade jag klockan kvarti 1 , då vart det brottom , jag skulle till mormor idag för att de va ngnting , aja. käkade & allt sånt sedan till bussen & till mormor. vi fikade & pratade & allt möjligt , kul att träffa mormor, var aaslänge sen , men iaf . klockan började närma sig halv 5 och vi hade precis ätit då tog jag bussen hem , trodde allvarlig jag skulle frysa ihjäl då jag gick till bussen , det var iiskallt ! uscha , & bussen tog tid som vanligt , var hemma vid kvart över fem & då började jag byta om till träningskläder , var nämligen träning på hkvallen i snön (y) jippi , massa kläder blev det & sen kom michaela :) pappa var snäll & skjutsade oss & vi var typ först av alla , lr alla & alla de blev bara 6 st totalt , vi började med att springa runt hela ishallen & de sen så lite pass , ngn mer övning , match & springa lite till och på slutet var det mest prat . michaela & jag gick hem som vanligt , kalltkalltkallt! jag lovar er att spela fotboll i snön är ingen hit , när jag kom hem satte jag på datorn xd sen gick jag och duschade , pratade lite på msn med socialt folk & sedan gick jag för att möta michaela i bosvedjan , sedan så gick vi till citygross för att köpa godis , hah . menmen , sedan så gick vi mot bosvedjan igen & sen så var michaela tvungen att gå hem så då gjorde ja oxå de & nu sitter jag här. vetinte vad jag ska göra men ska nog käka lite kladdkaka snart , usch vad jag känner mej tjock ! men hare bra , pusshej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0