träning :)

dagens: jeansleggins, pappas"adidas"tröja, vita balleria & linne.   
idag har det varit en seg dag , först engelska/svenska/so , sen lunch och efter de var det matte , fick reda på proven , fick G , vart lite missnöjd för att jag hade ju koll på allt trodde jag sen blev jag grymt stressad för vi hade så lite tid så jag ska göra om det :p På idrotten var vi på ryggis & hade orientering , haha jag isabell & natasha hittade ingen xd aja .. sen så gick jag hem och satt lite vid datorn, gjorde matteläxan & snacka i telefon med denize. Sedan dess har jag kollat lite mer på son & skickade uppgifterna nyss till läraren. Alldeles snart så kmr dom & hämtar upp mej för att vi ska till innebandyträningen , tjohej ! :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0