slapp söndag

men tjenare :)!
nu vare ju ett tag sen sist och det är för att jag helt enkelt glömt bort att skriva xd aja .. i fredags så var ja på alnö hos bästa moa <3 typ gjorde inte så mkt fixade och drog till gården , sen kom hilda . det var inte så mkt folk där och så men en del (: det var ganska kul faktiskt fast vi gjorde inte värst mkt , gick till ica oxå , sen så vid typ 10 kom mamma och hämtade mej . när ja kom hem blev de datorn och sen lägga mej . igår så var jag med denize , michaela och linda en stund och sen så tillslut gick ja michaela och linda till city gross för att handla godis , fast linda åkte hem ist . då hände världens pinsamaste grej xd haha jag glömde att betala och gick ut .. shit det var verkligen pinsamt de kom en kassörska efteråt och vi gick såklart tillbaka och betalade , men alla i kön typ skratta och aa :p snacka om pinsamt alltså . sen så gick ja hem , satte mej vid datorn och åt . pappa hämtade mej och vi åkte till denize .  vi såg mest på tv . typ film och sånt , snacka och spela kort oxå , somnade väl vid sisådär klockan 2 lr ngt :p imorse vaknade vi lite före tio och då satte vi på tvn , det var typ paradise hotel . käka frukost och mer tv xd typ hela dan såg vi på tv , ända tills mamma kom och hämtade mej och vi åkte på frasses och käkade . hem till datorn och tvn en stund och sen packa och åka till pappa och nu har jag inte gjort så mkt mer än att sitta vid datorn , ovanligt xd haha .. men ska väl lägga mej snart tror jag är ganska trött :p

kram sara


Kommentarer
Postat av: hilda

ja å så ringde vi lespiska katterna! mohaha! moa fck ett kort på en av dom idag mohaha! (bea)skitfult kort! <33

2008-09-29 @ 16:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0