dags för prao på media markt.

hej hopp!
idag hade jag lite sovmorgon eftersom vi hade prao. klev upp vid 09:45 och fixa och grejer sen kom linda och hennes syster vid halv 10 och vi åkte mot media markt. det börja med att vi skulle "checka in " dom skrev upp vårat namn och min mobil tog dom oxå bild på och sånt. därefter fick vi röda media markt skjortor och en nyckel till ett skåp i omklädningsrummet.  det första vi fick göra var att sätta nya prislappar på australia filmer. sedan fick vi fixa lite med cd skivorna. emelie tog med oss till lagret där vi skulle packa upp och banda massa wii konsoller, faktiskt ganska kul men drygt efter ett tag. vi gick och åt lunch. efter det gjorde vi inte så mkt alls . satte nya prislappar och plastgrejer mellan varje ny film / spel i hyllorna där det fattades. vi fick sluta kvart över 3 eftersom det inte fanns så mkt mer att göra så då tog vi våra grejer och tog bussen hem. just nu sitter jag vid tvn med laptopen i knät och kollar runt lite på internet. ska väl käka ngt snart och byta om innan jag ska möta michaela halv 6 och gå till fotbollstränigen.

ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0