efter en bra dag kommer en dålig.

tjaa!
jag orkar inte göra något alls just nu , det är för varmt jag är trött  och ja skulle egentligen bara vilja sova . men det vill jag inte . pappa irrar runt i huset & städar och musik står på där nere. cornelia har åkt för ett tag sen, tråkigt det. vi hade roligt som vanligt , såg på tv en stund talang och berg flyttar in, snackade datorn och sen såg vi på det brinner , även fast de är en barn film tkr ja den är lite små läskig 8) såg på final destination 3 & somnade vi tvn vid halv 3 & vaknade halv 5 . då gick vi och la oss, dödströtta och somna direkt. klev upp vid halv 1. var på birsta en sväng idag , sjukt mkt folk ;o saknar na redan. resten av dagen kommer jag nog att sitta här eller något , orkar inte .förmodligen se på tv ikvl. imorn får jag gratis , äntligen. shit 10 dagar utan att smsa . rekord!
skolan har vart helt okej . förutom att jag knappt ha orkat ngt. hade svenska redovisning igår, gick bra hoppas jag.
var på stan en sväng med jennifer, köpte en röd/blå randig tröja på carlings. en kill tröja men i like it, förutom att den är stor i midjan, äsch vem bryr sig. ikväll blir det nog bara ta det lugnt . titta på film med pappa eller något. kan ju skicka iväg ett sms eller slå en plingeling.
 jag måste må bättre på måndag . då har vi träningsmatch mot alnö på spillvärmeplan.

ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0