flowerpower.

hejhej!
ja nu tkr jag att min blogg känns riktigt flowerpower, haha nej men ska nog fixa till det. såhär kan det ju inte se ut.
imorse klev jag upp vid 9. käka och allt sånt. åka med linda och hennes syster mot media markt vid tjugo i 10.
gjorde precis som när vi alltid kommer dit. sedan ut och fortsätta att leta skivor, det är säkert 1000 skivor vi ska leta efter.
våra handledare kom på besök där under tiden också. dom prata på som vanligt, skönt att vi är lediga på torsdag.
efter  lunch frågade emelie om jag eller linda ville gå till lagret och packa upp och banda wii fit. det blev jag som gjorde det och shit alltså, det jobbigaste var inte att banda dom utan att skära sönder kartongerna för det var massa kartong bitar i kartongerna. en rejäl hög av allt det. och 60 st wii fit spel hade jag bandat. det tog seriöst typ 2 timmar och jag kände mig ganska ensam där på lagret. typ ingen att snacka med mer än dom som jobbar där som fråga hur de gick och grejer. aja ganska skönt att få det gjort iaf och roligare än att leta skivor. men snart är vi klara med alla skivor, linda är så duktig och hittade massor när jag va borta , great. slutade vid 4 och tog bussen hem vid tjugo i eftersom vi tog birstapendeln. satte mig vid datorn och kollade på mopeder, jag ska ha en. det finns så många jag skulle möjligtvis vilja ha. men jag vet ju inte vilka märken som är bra. menmen. ska iaf ha någon i någon annorlunda färg har jag bestämt mig.
käkade middag och ja kommer nog sitta här och vid tvn resten av kvällen antar jag, som vanligt.

men kul. nu fick datorn nå fel, det blev blått på skärmen och de står massa text och man kan inte göra något alls, härligt!
så nu tar jag pappas jobbdator en stund.

hare gött ! / sara

Kommentarer
Postat av: tvillingtelepati :))

tack sara :)

2009-04-28 @ 20:49:54
URL: http://tvillingtelepati.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0