gör aldrig något som du vet inte lönar sig.

hejhej!
dagen har hittils varit bra. eller ja, jobbig prao dag iaf. mycket att göra vill jag lova. vi fortsatte med det vi gjorde igår, det var minst 10 sidor och hur mycket olika skivor som helst ;o iaf så höll man nästan på att somna där ett tag. men sen efter lunch tipsade andreas oss om att ta alla skivor det stod spd på och leta ut dom som fannas med i häftet . för de va bara sånna vi skulle ha. smart.. vid ett gick jag och linda till donken. mums. för min del blev det lillamenyn, efter det köpte vi också glass. hehe så idag känner man sig ganska onyttig och onyttigare lär det bli också. vi höll på heela dagen med att leta, vilket tog år och dar. vi höll till och med på för länge. så vid halv 5 var vi påväg till bussen. vår fotbollsträning började 5 så när jag kom hem bytte jag snabbt om och sen skjutsade mamma mig till träningen. tur det för då kom ja bara lite för sent. det var superskönt ute. det är varmt, och hyfsat soligt. nu hoppas vi på att det kommer att bli varmare och varmare. för vem vill inte ha sommar snart ? usch vad jag längtar. pallar inte allt slask till vår. det är så tråkigt ute då också. allt är så kalt och det finns inga blommor i alla dess färger. träningen var väl helt okej. inte ansträngande precis, lite springa och sen skott. jag är ingen mästare på att skjuta om jag ska vara ärlig.. gick hem och har nyss duschat och ätit. ska ut en sväng med michaela nu tror jag.  och föresten imorgon kommer cornelia . yay :)
ett plus är att snart ska jag byta till halebop igen.

hare gött ! / sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0