i want to know what's right, beacause everthing has an end.

ahej!
just nu sitter jag och bästavän i vardagsrummet med varsin laptop och det smattrar av tangetbordet och vi sitter och småsjunger litegrann, härligt.  kan ju lova att det var riktigt skönt att träna fotboll igår efter allt onyttigt och sånt skit jag ätit under lovet, det har ju blivit en del som sagt. men det kändes ändå riktigt konstigt att spela och allt gick väl inte som de brukar, men de kommer nog. jag känner mig som en boll. som rullar fram. när jag kom hem så satt jag mig vid datorn, vilket inte alls är ovanligt för att vara mig, snarare vanligt. för att framför denna dumburk spenderar jag största tiden av dygnet , även fast jag inte gör något speciellt. senare drog jag till bästavän och vi spenderade tiden vid datorn och såg på twilight, usch vad bra men ändå sorglig film. jag rekomenderar dig verkligen att se den! så himla bra alltså, skulle kunna se den flera gånger om bara för att. man lessnar aldrig på den. tiden flög fram och vid halv 4 somnade vi. vid ungefär halv 1 vaknade vi men klev upp vid ett. morgontrötta klubben! fixade litegrann sedan drog vi in mot staden, åt pasta på barista och sedan fikade vi på citycafe, göttgött. kilade runt en sväng sedan hyra film på ica. hem och käka goda pannkakor med sylt och grädde hos elina . mums. packa och åka till mig. vi drog ner till citygross och köpte blondering.
hem och vänta på michaela sen blondera mitt hår. det blev bra förutom att det inte räckte till hela håret. jag fattar inte hur tjockt hår har jag , hade 2 förpackningar x) shit alltså.. aja. nu har vi inte gjort så mkt mer,  suttit vid datorn och sånt.
läju bli en stund till antar jag. sen blir det nog sova.

godnatt mina vänner , sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0